Zapisz się do newslettera i odbierz 6% rabatu na pierwsze zakupy
Sklep internetowy TANIE ODŻYWKI

Marka

Waga

  • | 0
    0kg - 1kg
    | 1

Cena

  • | 11
    11,00 zł - 75,00 zł
    | 75

Smak

Forma

Węglowodany

Kategoria

Carbo - odżywki węglowodanowe

Odżywki węglowodanowe typu carbo cieszą się od lat niezmiennym zainteresowaniem trenujących. To bardzo prosta i efektywna formuła. W składzie produktów tej kategorii znajdziemy przeważnie maltodekstryny, glukozę i izomatulozę. Carbo to węglowodany szybko przyswajalne, wszystkie z wymienionych rodzajów węglowodanów charakteryzują się bardzo szybkim czasem wchłaniania i wysokim wskaźnikiem bioabsorbcji.

Co dają odżywki węglowodanowe typu carbo?

Przede wszystkim szybki wyrzut energii! Carbo idealnie sprawdzi się w trakcie długotrwałego treningu np. o profilu typowo wytrzymałościowym, ale również jako naprawczy zestaw potreningowy w połączeniu np. z dobrą odżywką białkową, czy suplementem aminokwasowym dla każdego w zasadzie sportowca (rekreacyjnego, czy wyczynowego).

Carbo to zdecydowanie jedna z najbardziej uniwersalnych odżywek. Węglowodany to podstawowy nośnik energii, w pierwszej kolejności wykorzystywany przez organizm do procesów energetycznych. Warto pamiętać, że powysiłkowe uzupełnienie zapasów glikogenu to aspekt konieczny dla prawidłowej regeneracji. Wybierając szybkowchłanialną formę węglowodanów nie musisz więcej obawiać się o jakość swoich treningów i regeneracji! 

Odżywki z tej grupy równie dobrze sprawdzą się u osób pracujących fizycznie, czy ogólnie dla każdego kto potrzebuje najwyższej jakości produktu węglowodanowego. W ofercie najlepsze marki i ich produkty węglowodanowe oparte na glukozie, izomatulozie i maltodekstrynach. Wersje z dodatkami (np. kompleks witaminowy, pojedyncze aminokwasy, lub ich kompleksy), lub bez. Wyśmienite wersje smakowe, mnogość dostępnych wielkości opakowań. Z pewnością znajdziesz tu coś dla siebie.

Odżywki carbo po treningu, przed, czy w jego trakcie?

Odpowiedź jest prosta – wtedy, kiedy potrzebujesz natychmiastowego wyrzutu energii. Nie od dziś wiadomo, że odpowiednio zaplanowana, okołotreningowa podaż węglowodanów (tzw. carb targetting) nawet w dietach niskowęglowodanowych to klucz do poprawy swoich możliwości treningowych i lepszej regeneracji.